Известие

Collapse
No announcement yet.

Ел. схема на фаровете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
    Не, случи се в паркинга на мола и бързах за среща и не го пробвах. Този пин 11 + при контакт от контактния ключ ли идва?
    Да от контактния ключ през предпазител F5 (най-левия на втория ред - 10 амперов) от него през букса F пин 4 от таблото с предпазителите отива на няколко места, в т. ч. и на пин 11 от буксата на модула на калника.
    Ако в такъв момент махнеш F5 и контактът не изчезне, означава че нещо връща +12 V в този кръг.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Утре ще пробвам да го махна като стане проблема и ще пробвам клюкарката.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #33
        Нещо много лошо се ебава с мен тази кола. Снощи се държа по един начин днес по друг.

        Сега модула за фаровете работеше дори и при пуснати перки( което означава, че не се губи + при контакт на бушонното табло в калника), но пак неможеше да се изгаси докато въртят. Като махна предпазител F5 изгасва контакта. Въпросната клюкарка е зеления модул до бушонното табло под волана нали?

        П.П. откачих синята букса на клюкарката и нямаше никакъв ефект. Контакта си остана.
        Last edited by Boby; d.m.y г., 09:52.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #34
          При положение, че махайки F5 напрежението изчезва означава, че неговото наличие не е в резултат от неизправност на консуматор в този токов кръг. Сега остава да се локализира токовият кръг от който идва въпросното напрежение.
          За целта когато възникне проблема сваляй последователно предпазители F1, F2 и F16 и виж кога ще изчезне нежеланото захранване. Това са останалите 3 предпазителя, които са в един и същ токов кръг с F5.
          Пробата с клюкарката е добра новина


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Контакта изчезва след като махна Ф16
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #36
              Да уточним пак нещо важно:
              Допълнителният DRL модул в момента вързан ли е?
              Ако не е, трябва да прекъснеш проводника към пин 11 от буксата на таблото на калника и да видиш дали ще го има проблема.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Откачих модула от пин 11 и в момента го няма проблема. Ще покарам малко без да пипам нищо да видя.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #38
                  Ако проблемът не се прояви повече, можеш отново да свържеш модула към пин 11 но през диод, ориентиран с анода към пин 11 и катода към модула.
                  Това трябва премахне проблема. Нормално такъв модул не би трябвало да създава такава паразитна връзка между извода който се свързва към постоянния + (червения извод) и + от контакт (жълтия).
                  Можеш така, както е разкачен модула да премериш съпротивлението между тези 2 извода. Предполагам, ще премериш нещо близо около 0 ома, което не е нормално.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Ако се окаже, че е от него проблема въобще няма да го връзвам, а директно ще и го набутам в гърлото на овцата от която го взех.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #40
                      Случват се такива работи, за съжаление.
                      Ако има начин връщай го и си вземай паричките.
                      Ако не си твърдо против ползването на дълги на понижена мощност като дневни и ако не си с ксенон на дългите, мисля, че това е много добър вариант, още повече, че вече си готов с инсталацията. Само трябва да размениш релетата и това със запоените проводници да стане за дългите.
                      Мини някой ден да го видиш в действие. Не ща да правя реклама, но при мен и при още трима мои приятели това модулче за 20 лв. работи перфектно.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Не ми се иска да светят дългите за дневни само защото крушките греят и ще опушват фаровете, а ксенона на късите не се нагрява и няма да има този проблем.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #42
                          Можеш да бъдеш сигурен в това, че 35 ватова ксенонова крушка нагрява много повече отколкото 55 ватова халогенна на 20 или 30 % от мощността си. До момента съм видял няколко рефлектора с изгоряло покритие именно от 35 ватов ксенон ползван като дневни светлини.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Ще го връщам модула заради проблемите които ми създава, а и защото ми пуска фаровете на 10,9 волта на стартер.

                            Тази вечер карах на климатик, перките въртяха през цялото време и на 1-ва и на 2-ра скорост и никакъв проблем с колата. Гаснеше всеки път дори и въртейки перките на 2-ра скорост. Ще покарам още няколко дена за да съм сигурен, че всичко е наред.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #44
                              може вътре в самия модул да са сбъркани проводниците. мен ми се струва че са разменени +контакт и +постоянен.
                              свържи +контакт директно на +акумулатор. свържи масата към -акумулатор. постави мултицета на съпротивление и мери между червения и жълтозеления преди и като запалиш.
                              после направи същото но на +акумулатор постави червения и мери съпротивление между жълт и жълтозелен.
                              това ще важи ако модула е изпълнен с реле, което е най-вероятно.
                              но най-добре послушай екотроник и вържи един модул на дългите на 20-30%.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Мини някой ден да го видиш в действие. Не ща да правя реклама, но при мен и при още трима мои приятели това модулче за 20 лв. работи перфектно.
                                От днес съм с това модулче което препопоръча и за сега работи без проблем.
                                Благодаря за помощта и извинявай за загубеното време.
                                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                                Opel Astra J
                                ex:
                                Alfa Romeo 164 2.5TD
                                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X